Počítáte svá slova?

Jedno, dva, tři. Ne, to je moc. Musíme proškrtat. Jedna, dva. Ano, teď je jich správný počet. Ještě je musíme zdůraznit. Ne, tady to bije moc do očí, musí to být nenápadné. Podceňující k akci, ale ne vynucovací se. Vypadá takto nějak vaše analýza klíčových slov? Nemůžete se dopočítat ideálního počtu slov na stránce a ještě výsledný text je kostrbatý s výraznými klíčovými slovy, které zákazníka spíše odradí, než přilákají?

Zanechte všeho

Už raději nepočítejte, nesnažte se přepisovat vaše texty pořád dokola. Svěřte SEO analýzu do rukou zkušených odborníků, kteří vám ji vypracují a následně i otextují vaše firemní stránky. Nic nebude křiklavé a zákazníci se budou bavit. Budou vás mít rádi a vy budete mít rádi je, jejich nákupy.