Prvně celek, potom teprve detaily.

Nejdříve si určíte, kde budou prostory pracovní, konferenční, komunikační, případně odpočinkové. K tomu rozvaha průchodů a cest s přihlédnutím k bezpečnostním předpisům. Dále rozvažujete jednotlivá pracoviště, jejich návaznost, využití společných zařízení (tiskárny, faxy, telefony). A pak se musí podle potřeb konkrétních lidí vybrat ergonometricky vhodný Kancelářský nábytek – kancelářské židle, stoly a další vybavení. A pak také celkové ladění, barevnost, prostě vzhled.

Nabídka umožňuje toto všechno zohlednit

Může se zdát, že nemůže v jedné např.výrobní řadě existovat tolik variant, aby se daly uspokojit všechny požadavky. Je to neuvěřitelné, ale jde to. Výrobci dnes nabízejí jednotlivé řady tak variabilní, že se dají uspokojit veškeré požadavky. Kancelářský nábytek jistě není levná věc. I zde ale jsou zohledněny zájmy jednotlivých zákazníků. Lze si objednat základní řady za rozumnou cenu, přesto vysoce kvalitní, stejně jako dražší luxusní řady, opatřené např. luxusními potahovými materiály, s designem od renomovaných firem.

Ohodnoťte příspěvek